Calitatea este misiunea noastra: o echipa de calitate pentru tine si afacerea ta. Afla ce inseamna calitatea pentru fiecare membru al echipei Felder Gruppe Romania.

Luna Calitatii

Anual, in noiembrie se sarbatoreste la nivel mondial Luna Calitatii, scopul principal fiind acela de crestere a gradului de constientizare asupra importantei calitatii in toate domeniile de activitate ale societatii.

In anul 2015, Felder Gruppe Romania si Asociatia Romana pentru Calitate (ARC) au semnat Parteneriatul pentru Excelenta in Calitate in Industria Lemnului (PECIL), parteneriat prin care ne-am propus sa intelegem mai bine conceptul de calitate. Si am inteles: calitatea nu se negociaza. Abordarea bazata pe calitate intr-o firma contribuie la reducerea erorilor de productie, la realizarea de produse si servicii mai bune, la reducerea numarului de nemultumiri ale clientilor, la un numar mai mare de clienti multumiti si la imbunatatirea nivelului de trai in general, nu doar ale organizatiei.

Mai mult, garantia calitatii ofera stabilitate, siguranta si echilibru in relatia cu angajatii, partenerii si personalitatile din industrie cu care o firma interactioneaza. 

In acest context, angajatii Felder Gruppe Romania au raspuns la intrebarea: ”Ce inseamna calitatea pentru tine?”. Cititi mai jos raspunsurile lor din care se desprinde concluzia ca nu poti avea succes daca nu oferi, nu ceri si nu produci calitate.

Calitatea este un termen subiectiv pentru ca fiecare dintre noi o poate percepe diferit, insa cred ca toti o putem considera trasatura cea mai importanta a unui produs sau serviciu, cea care de cele mai multe ori face diferenta. Mereu am fost dispusa sa platesc un pret mai mare pentru calitate si timpul a dovedit ca beneficiile ulterioare au fost mult mai mari decat investitia initiala.

De cele mai multe ori cantitatea poate fi compensata de o calitate mai buna. Calitatea este o investitie pe termen lung si fiecare dintre noi suntem responsabili sa o promovam zilnic.

Citatul meu preferat despre calitate este: Calitatea este cel mai bun plan de afaceri. (Quality is the best business plan. – John Lasseter)

Oana Popa, Director General Adjunct

Pentru mine calitate inseamna acel ceva - produs, serviciu - care imi satisface sau chiar imi depaseste nevoile si asteptarile si pentru care sunt gata sa platesc un pret corect.

 

Bogdan Alexandru, Director National Vanzari

Calitatea produselor pentru mine este egala cu satisfacerea nevoilor mele, mai exact inseamna ca acel produs este placut ochilor, atingerii, mirosului, gustului si, evident, este echilibrul sau balanta dintre pret, nevoie si dorinta. 

Cristina Dogaru, Contabil Sef

Din punctul meu de vedere, calitatea este un concept relativ. Are de-a face cu nevoia, educatia si mediul in care este ceruta. In mediul meu, calitatea nu este componenta raportului calitate-pret. Intotdeauna, in IT, calitatea este scumpa. Calitatea, pentru mine, este completata de senzatiile oferite care nu au legatura cu specificatiile. Daca luam exemplul unui laptop proaspat achizitionat, sunt interesat de experienta pe care o am atunci cand deschid ambalajul. De la ordinea in care se scot accesoriile, modul in care sunt amplasate ambalajele de protectie si usurinta cu care ele se indeparteaza. Ca sa scurtez drumul, mergem direct la senzatia oferita la atingerea tastelor, zgomotul facut la inchiderea display-ului. Pe scurt, pentru mine, calitatea vine din micile detalii care nu se incadreaza in specificatii tehnice sau financiare. Componenta de experienta din calitate este cea mai importanta, mai ales daca este un concept out-of-the-box sau neasteptat.

Alexandru Harabagiu, Coordonator IT&C 

Calitatea se refera la ceea ce deosebeste un subiect de celelalte, o caracteristica sau un cumul de insusiri care pot fi pozitive sau negative. Chiar daca pare un cliseu, cu siguranta calitatea face diferenta in comparatii. Aprecierea o facem evident in mod subiectiv, de cele mai multe ori prin completarea cu o conjunctie "de/fara" sau un adjectiv "buna/proasta" etc, in functie de perceptia, satisfactia sau starea emotionala a fiecaruia dintre noi. In concluzie, pentru mine calitatea este relativa si apreciata pe masura satisfactiei pe termen scurt sau lung in functie de necesitate si efect.

Doru Mihai

Director Zonal de Vanzari Transilvania, Banat si Crisana 

Calitatea inseamna a face lucrul de care beneficiarul are nevoie corect, complet si la timp. Este valabil in orice domeniu care implica notiunea de calitate, nu doar in relatia cu clientul.

Marius Arustei, Coordonator Financiar

Pentru mine calitatea inseamna acel ceva pentru care nu sunt dispusa sa negociez, ceva de la care nu fac rabat si mai ales ceva ce stiu ca-mi acopera necesitatea, cererea dar imi si indeplineste dorinta, toate acestea transpuse intr-un produs. Produsul ideal pentru mine pe care urmeaza sa-l achizitionez si pentru care sunt dispusa sa achit un pret mare, deoarece calitate la preturi mici nu exista.

Anca Rusen, Specialist Marketing si Comunicare

”Sunt prea sarac sa nu-mi iau un lucru de calitate!” Calitatea reprezinta caracteristica pozitiva a unui bun, in baza careia bunul este cel ce urmeaza a fi ales (The One). Reprezinta diferenta de valoare dintre un produs “bun” si unul “mai putin bun”. 

Radu Munteanu, Director Zonal de Vanzari Moldova si Bucovina

Toata lumea negociaza pentru orice chiar daca un produs are cea mai buna calitate. Eu cred ca, in primul rand, produsul trebuie sa satisfaca nevoile. Daca vorbim de utilaje sau scule, de exemplu, produsul, oricare ar fi el, trebuie sa aiba o calitate buna și, foarte important, sa beneficieze de servicii ulterioare achizitionarii, precum piese de schimb, intretinere si reparatii. Toate conteaza si calitatea trebuie luata in considerare din toate punctele de vedere. Poti, de exemplu, sa cumperi un produs care tehnic vorbind sa fie inferior altuia, insa daca serviciile oferite de furnizor sunt bune, produsul poate sa capete o calitate mai buna doar din prisma acestui lucru. 

Bogdan Negru, Specialist Demonstratii Produs

Sinceritatea este cea mai buna definitie a calitatii. 

Adrian Chelaru, Dispecer Blitz Service

Calitatea pentru mine este o valoare relativa care se raporteaza la exigentele fiecarui client in parte, deci ceea ce este de calitate pentru mine poate fi de o calitate mai slaba pentru altii.

Cu toate acestea, un lucru este clar: pentru mine calitate inseamna atunci cand clientul se intoarce la furnizor si nu cand produsul se intoarce la furnizor. De asemenea, consider ca serviciile de calitate sunt prestate de oamenii competenti, adevaratii profesionisti.

Nicolae Iordache

Director Zonal de Vanzari Bucuresti si Ilfov

O definitie a calitatii foarte apropiata de ceea ce eu simt cand spun calitate spune asa: calitatea reprezinta ansamblul caracteristicilor unei entitati materiale sau nemateriale care-i confera aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate. Pentru mine, calitatea este ceea ce face diferenta.

Ana Radoi, Coordonator Logistica 

Pentru mine calitatea inseamna siguranta zilei de maine.

Intotdeauna un produs sau serviciu de calitate nu-ti va da batai de cap ulterioare, costuri suplimentare sau neprevazute, o performanta scazuta etc.

Gabriel Hierascu

Director Zonal Vanzari Muntenia, Oltenia, Dobrogea

Scurt si la obiect, pentru mine calitatea este cea mai importanta caracteristica a unui produs sau serviciu atunci cand iau o decizie de cumparare. 

George Butnaru, Specialist Demonstratii Produs

Calitatea este gradul de satisfacere a clientului. 

Cu cat calitatea produsului este mai buna, cu atat mai satisfacut este clientul.

Nicolae Boerescu, Gestionar