Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Împreună cu Asociația Română pentru Calitate (ARC), în cadrul Parteneriatului pentru Calitate încheiat între ARC și Felder Gruppe România, ne propunem să înțelegem mai bine conceptul de calitate și te invităm să ne fii alături în acest demers.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

În această secțiune vei găsi articole, infografice, interviuri cu personalități din domeniu despre calitate, precum și informații despre sisteme de management al calității.

Cum se vede calitatea prin ochii clienților Felder Gruppe România

Noiembrie – Luna Mondială a Calității “Calitatea în producție și servicii va contribui la creșterea productivității, la reducerea costurilor și la satisfacerea consumatorilor” – acesta a fost crezul pentru care Ronald Reagan, președintele Statelor Unite ale Americii, a semnat în anul 1984 Proclamația 5249, cu scopul de a îmbunătăți afacerile națiunii. Proclamația 5249 este documentul […]
Noiembrie – Luna Mondială a Calității “Calitatea în producție și servicii va contribui la creșterea productivității, la reducerea costurilor și […]

Cum măsori satisfacția clienților tăi?

De ce e important să măsori gradul de satisfacție al clienților tăi, sfaturi practice și recomandări Satisfacția clienților este unul dintre elementele-cheie pentru succesul unei organizații sau altfel spus, de satisfacția clienților tăi depinde succesul și dezvoltarea afacerii tale. Satisfacția clienților nu dă doar măsura succesului produselor și serviciilor companiei tale, ci oferă în același […]
De ce e important să măsori gradul de satisfacție al clienților tăi, sfaturi practice și recomandări Satisfacția clienților este unul […]

Interviu Liliana Nițu, președintele Asociației Române pentru Calitate – ARC: Cum a evoluat calitatea în România de la lansarea ISO 9001: 2015?

În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru mediul de afaceri. Standardul a fost dezvoltat pentru a oferi organizațiilor un instrument eficient pentru managementul calității, indiferent de mărime, industrie sau locație.   La 3 ani de la revizuirea ISO 9001, președintele Asociației Române pentru Calitate, doamna Liliana Nițu, a acordat […]
În anul 2015, sistemul de management al calității ISO 9001 a fost revizuit, ediția ISO 9001: 2015 aducând modificări majore pentru […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea a II- a

Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească pentru a-și monitoriza, controla și optimiza activitatea. Deși Standardul ISO 9001:2015 reprezintă o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii, la prima lectură poate părea destul de greu de interpretat și aplicat iar acest lucru conduce uneori […]
Sistemul de management al calității se adresează tuturor firmelor care doresc să activeze în câștig și sunt gata să investească […]

Sistemul de management al calității pentru firmele mici și mijlocii – Partea I

Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici și mijlocii, iar implementarea standardului de calitate reprezintă o investiție favorabilă și o adevărată oportunitate pentru creșterea afacerii. Calitatea, asigurarea calității și managementul calității sunt concepte care reprezintă, din ce în ce mai mult, obiectivul […]
Sistemul de management al calității nu este doar pentru firmele mari și foarte mari. ISO se adresează și firmelor mici […]